A Batxillerat, anem al 21è Festival nacional de poesia de Sant Cugat

Alumnat de Batxillerat i membres de l’equip docent van assistir a la inauguració del Festival, on van poder gaudir dels versos de Marta Pessarrodona o Rosa Leveroni, entre d’altres

El Teatre Auditori de Sant Cugat va acollir la inauguració del 21è Festival Nacional de Poesia el passat dimecres 13 d’octubre. La sala era plena a vessar de públic. Entre la gent hi havia alumnes i docents de l’Institut Arnau Cadell. L’acte, un recital acompanyat de música dirigit per Jordi Bosch i titulat Amb tinta roja volia homenatjar autores catalanes de poesia, tant clàssiques com Rosa Leveroni o d’altres més actuals com Sònia Moll o Mireia Calafell, entre d’altres. També es van poder escoltar versos de Maria Mercè Marçal o la reconeguda santcugatenca Marta Pessarrodona.

La tria de poemes va ser obra de Lluïsa Julià. Un total de sis actrius, entre els quals hi havia Silvia Bel, Victòria Pagès o Clara de Ramon van ser les encarregades de llegir els versos. Van estar acompanyades a l’escenari pel cor Aglepta i la pianista i cantant Gemma Humet.