Treball de Síntesi 2018

Des del passat dijous, dia 14, i fins al dimecres 20 de juny l’alumnat de 2n i 3r d’ESO han estat realitzant el crèdit de síntesi que té com a eix conductor L’emprenedoria del món local. Per a poder portar a terme aquest projecte han visitat diferents empreses de la comarca: la Segarreta a Santa Coloma de Queralt, El Pastoret a sant Guim de Freixenet i l’empresa TAP (Tubs d’acer de precisió) a Sant Ramon.
Han estat unes visites molt profitoses per entendre el funcionament d’una empresa, des de la matèria primera fins a l’obtenció del producte final , així com les vies de comercialització i internacionalització dels productes elaborats a la nostra comarca.

Per altra part, l’alumnat de 1r d’ESO, han basat el seu treball en la Descoberta dels orígens de Manuel de Pedrolo i el seu entorn natural. Aprofitant la proximitat a L’Aranyó i que l’any 2018 es celebra l’any Pedrolo, han fet una caminada fins a aquest preciós indret .