Google Suite

Condicions d’ús

1. El domini insatorroja.cat és propietat de l’Institut Antoni Torroja.
  2. Per ser usuari registrat d’un correu @insatorroja.cat s’ha d’estar en una de les següents situacions:
    1. Ser professor/a o PAS en actiu al centre.
    2. Ser alumnat del centre.
  3. A tot el professorat, PAS en actiu al centre i a tot l’alumnat matriculat al centre se’ls assignarà un compte de correu.
  4. L’usuari es compromet a utilitzar el compte de correu només amb finalitats educatives.
  5. L’usuari s’obliga a fer-ne un ús correcte i a no fomentar el correu indiscriminat (Anti-spamming). En particular ha d’abstenir-se de:
    1. Remetre publicitat de qualsevol classe i comunicacions amb finalitats de venda o altres de naturalesa comercial.
    2. Remetre qualsevol missatge no sol·licitat ni consentit prèviament a una pluralitat de persones.
    3. Utilitzar llistes de distribució a les quals pugui accedir-se a través del portal o dels serveis per a la realització de les activitats indicades en els apartats anteriors.
    4. Posar a disposició de tercers, amb qualsevol finalitat, dades captades a partir de llistes de distribució.
  6. L’usuari es compromet a fer un ús privat i diligent de la contrasenya i, per tant, a no posar-la a disposició de tercers.
  7. L’usuari és conscient i accepta voluntàriament que l’ús dels serveis i dels continguts té lloc, en tot cas, sota la seva única i exclusiva responsabilitat.
  8. L’institut Antoni Torroja no es fa responsable de l’ús indegut dels serveis i dels seus continguts per part dels usuaris.
  9. El Centre es reserva el dret a denegar o retirar l’accés als serveis, en qualsevol moment a aquells usuaris que incompleixin aquestes Condicions Generals.
  10. Si dos anys després que l’usuari hagi deixat el centre no es detecta activitat en el compte, aquest es desactivarà.

Per qualsevol incidència en el servei, poseu-vos en contacte amb tic@insatorroja.cat.

Observacions

Aquest compte de correu el proporciona Google, i es regeix amb la seva política, però amb els avantatges d’un centre educatiu.

La gestió d’aquest compte es fa des de l’institut Antoni Torroja, ja que és un compte corporatiu.

Entre altres avantatges, se’n poden destacar els següents:

• Capacitat de Drive il·limitada
  • En cas d’alguna incidència, no cal contactar amb Google.
  • Disponibilitat de més aplicacions al Drive que en els comptes gratuïts de Google. Es poden ampliar segons necessitats del centre
  • Possibilitat d’enviar correus a grups d’usuaris: cursos, grups flexibles, aules…

Política de privadesa