Festa de les orles de 4t d’ESO

Aquest dimecres, dia 20 de juny, i en el marc incomparable del Paranimf de la Universitat, es va celebrar l’acte de comiat de final d’etapa a l’alumnat de 4t d’ESO, promoció 2014-2018.

Una promoció de més de 70 alumnes, acompanyats de les seves famílies i amics, va suposar un Paranimf ple de gom a gom.
La primera part de l’acte, de caire institucional i acadèmic, va constar d’uns parlaments i entrega de les orles i tot seguit una part més lúdica, organitzada pels propis alumnes de la promoció, va fer que tots els assistents disfrutessin d’un acte entranyable.

Moltes felicitats a tots!