El Torroja aposta pel Boc’n Roll

El 2 de desembre dues tècniques del Consell Comarcal de la Segarra van repartir gratuïtament un boc’n roll per a cada alumne/a de 1r, 2n i 3r d’ESO del nostre institut.

La monitora del Consell Comarcal explicant-ne l'ús

L’ IES Antoni Torroja col·labora en el programa d’Escoles Verdes per tal de reduir els residus procedents dels embolcalls d’alumini en què l’alumnat del centre porta els seus entrepans de l’esmorzar i altres aliments.

El boc’n roll és un embolcall reutilitzable que serveix per embolicar aliments o per fer servir de superfície per menjar i així reduir la utilització d’embolcalls d’un sol ús. Els materials de què està fet són, per una cara, cotó i polièster i, per l’altra, un plàstic ecològic, reciclable i molt resistent. És fàcil d’obrir i tancar, i és adaptable a les diferents dimensions dels entrepans, fruites, galetes, etc. Les seves mides són de 18 x 12,5 cm (quan està plegat) i de 49,5 x 29,5 cm (quan està obert).

Una alumna amb el seu nou boc'n roll

El boc’n roll és ecològic  perquè substitueix els embolcalls d’usar i llençar, és higiènic, durable, rentable (fins i tot a la rentadora), ajustable, lleuger, no ocupa espai i manté frescos els aliments.

El Consell Comarcal de la Segarra distribuirà 2.000 boc’n rolls entre les escoles i instituts de la Segarra.

El següent vídeo us mostra el funcionament del boc’n roll.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/OemxsUorpoI" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

EMBARBUSSAMENT DEL BOC N’ROLL

L’entrepà està BOCA’NROLLat

qui el desemBOCA’NROLLarà?