Festa de Nadal

El dimecres 22 de desembre del 2010 vam celebrar el Nadal al nostre centre com cada any.

A les tres primeres hores ( fins a les 11h), cada curs havia de dibuixar i decorar la silueta d’un pastor del pessebre amb els vestits d’una determinada època de la història.

A les 11h vam baixar al pati per gaudir de l’esmorzar preparat per l’alumnat de 4t d’ESO.

Lalumnat de 4t servint els esmorzars
L'alumnat de 4t servint els esmorzars

Mentre nosaltres estàvem esmorzant, alguns professors van penjar un arbre de Nadal format per totes les postals que vam fer tots els alumnes del centre. Les postals eren grans amb forma de triangle i cada alumne va dibuixar-hi el que volia sobre el Nadal.

Arbre de Nadal fet amb postals de tothom.

En acabar d’esmorzar, vam pujar al paranimf. La directora del centre va fer un petit parlament. Després va lliurar els premis de la decoració dels passadissos i els de les postals.

Els guanyadors dels premis van ser:

• 1r cicle d’ESO: Aula de Projectes
Guantador del premi del 1r cicle de lESO
Guantador del premi del 1r cicle de l'ESO
  • 2n cicle d’ESO: 4t d’ESO B
Guanyador del premi de 2n cicle de lESO
Guanyador del premi de 2n cicle de l'ESO
  • Batxillerat: 1r curs.
Guanyador del premi de Batxillerat

Els alumnes de 1r de Batxillerat van decidir donar tot l’import del premi que els va correspondre al Banc dels Aliments.

En acabar, els alumnes de segon d’ESO van tocar nadales amb la flauta. A continuació tots els cursos i el professorat van cantar nadales. Cada curs havia de cantar una nadala i la va cantar davant de tothom. L’acte es va cloure a la una i vam començar les vacances de Nadal.

El professorat del centre cantant una nadala

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *