Beca científica per a una alumna de 4t d’ESO

L’alumna de 4t d’ESO Ginebra Alsina Albert ha estat seleccionada per participar a la 5a edició del Programa Joves i Ciència de l’Obra Social de Catalunya Caixa, i que té per objectiu potenciar la vocació científica de joves estudiants amb interès, motivació i talent per a la ciència.

Ha estat després d’un exhaustiu procés de selecció, en què es valora l’expedient acadèmic, el nivell d’anglès, la voluntat d’especialitzar-se en un Batxillerat científic i/o tecnològic, la personalitat, les aficions i inquietuds, i també altres indicadors de talent: la curiositat, la creativitat, la implicació, la voluntat d’aprendre contínuament…. La Ginebra, com tots els preseleccionats, ha passat una entrevista personal a l’última fase del procés. Davant tots aquests requisits i tenint en compte que únicament es disposen de 50 places per a tot Catalunya, la competència és realment dura.

El fet de ser seleccionat és un mèrit important; per tant, aprofitem per felicitar la Ginebra i esperem que any rera any un/a alumne del nostre institut tingui l’oportunitat d’accedir a aquests cursos d’estiu que, en molts casos, poden ser el principi d’una formació científica a un gran nivell.