Viatge final d’etapa a Itàlia

Els alumnes de 4rt d’ESO de l’INS Antoni Torroja  del 24 de març fins al 29 vam estar fent una ruta per Itàlia com a viatge de final d’etapa.

La primera nit la vam passar a Nimes, que és una ciutat del sud de França, on vam poder descansar del llarg viatge en autocar. L’endemà al matí vam acabar d’arribar a Milà, on vam anar a visitar el Duomo (catedral). Després vam dinar al voltant de les galeries Vittorio Emmanuelle.

A la tarda vam anar a Verona, on vam visitar l’amfiteatre romà i la casa de Romeo i Julieta.

L’endemà, vam agafar el vaporetto i vam fer ruta cap a Burano, Murano i Venècia.

A Burano vam entrar a dins la fàbrica de vidres de Murano, i ens van fer l’explicació de com es feia. Murano sempre ens recordarà l’illa de les cases de colors, perquè cada una era diferent.

Vam veure Venècia des del Palau Contarini amb una vista extraordinària, prenent un cafè a la plaça sant Marc i passant pel davant de la Torre del Rellotge i el Palau Ducal entre altres coses…

Seguidament vam anar a Pisa on vam passar la tarda fent fotos i gaudint de les vistes.

Al dia següent vam arribar a Florència, on vam fer una visita guiada que ens ensenyava tots els racons més bonics de la ciutat, com el Palazzo Vecchio i el Ponte Vecchio, la plaça del Duomo, la galeria d’art Accadèmia, l’església de Santa Maria…

Fins agafar el vaixell que ens portava a Barcelona i de tornada cap a casa.

I fins aquí el nostre viatge de final de curs tan esperat.

Anna López i Ona Ollè (4t d’ESO)