Radiofonistes per un dia

El dijous 25 de gener vam anar a gravar un conte amb alguns alumnes de 1r d’ESO a l’escola d’adults Morera-Pomar. El motiu va ser que participarem en el Dia Mundial de la Ràdio (que serà el 13 de febrer) juntament amb altres escoles de Badalona. El conte que vam llegir va ser El lleó i els conillets, una faula popular del Marroc que ens va fer pensar molt.

Donem les gràcies a la Manar, la Rita, l’Adai, el Kelian i el Cristian, i molt especialment a l’escola d’adults que ens ha deixat les seves instal·lacions i els seus recursos per a dur a terme aquesta activitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *