Menjador escolar

Servei de menjador

L’empresa responsable és Cas & Mun i s’encarrega de les programacions dels menús mensuals, subministrament de viandes i gestió econòmica.

Havent dinat, els alumnes fan activitats diverses sota la direcció i vigilància de les monitores.

Hi ha una comissió de menjador que vetllarà pel bon funcionament del servei. Aquesta comissió es reunirà a principis de curs per revisar el menú i el funcionament de cara al nou curs.

També el monitoratge del menjador s’encarrega de l’acolliment matinal (de 8 a 9 del matí ), si hi ha demanda.

Normes de funcionament del menjador.

Per tal que els alumnes puguin gaudir del servei de menjador quan ho necessitin, cal complir una sèrie de normes i procediments que garanteixin el bon funcionament del servei, tant des del punt de vista de l’usuari (alumnes, pares) com de gestió (empresa de cuina/escola).

El menjador es una prolongació més de la tasca educativa de l’escola, i com a tal es regeix per la normativa vigent recollida al NOFC (Normes d’ Organització i Funcionament del Centre).

No és un servei obligatori, però sempre que se’n faci ús s’han de complir les normes de convivència reflectides en el reglament abans esmentat, a banda de seguir uns procediments a l’ hora de contractar els serveis que, tot i el seu caràcter administratiu són d’obligat compliment i són els següents:

PREUS MENJADOR ESCOLAR

Alumnes fixos:

• El pagament es farà per avançat de l’1 al 10 de cada mes o, pel contrari, anirà a menjar a casa al mes següent.
  • Els dies que hagin de ser descomptats ho seran del rebut del mes següent.
  • El primer dia que falti el nen/a no s’abonarà (sempre i quan no s’hagi avisat amb un dia d’antelació), però a partir del segon dia es retornarà el dinar (sempre que sigui per una malaltia i amb justificant mèdic). L’abonament es farà al següent mes .
  • Les absències s’han d’avisar a la cuina abans de les 09:30 h. Si no, el menjar no es descomptarà. L’avís ha de ser a la cuina. (Telèfon mòbil de Menjador. 622468401).
  • Si amb el mes vençut no s’ha fet efectiu el mes en curs hi haurà un recàrrec de 7 euros.

Alumnes eventuals:

• Les famílies s’hauran de dirigir a l’espai del menjador de 9:00 a 9:30h
  • Alumnes eventuals dia esporàdic: 7’10 euros
  • Alumnes eventuals a partir de 3 dies: 6’91 euros

Altres dades:

Qualsevol falta, menyspreu o incompliment de la normativa vigent, donaria pas a la privació del servei de menjador puntual o definitivament. L’ incompliment de la part administrativa, és a dir, l’acord implícit que s’estableix amb l’empresa al contractar el servei, donarà pas a possibles accions legals.