PREINSCRIPCIÓ DEL CURS 2024-2025

Sant Jordi a la Comunitat de Menuts

La Comunitat de Menuts hem preparat, al llarg d’aquestes setmanes prèvies a Sant Jordi, diferents produccions literàries. I3 han representat el conte de Rosa Carmel, I4 han reconstruit i explicat el fet de la desaparició de les Bruixes d’Arlet i I5 han creat el seu conte.

Cliqueu la imatge per veure els vídeos.

Esperem que us agradin!

Sant Jordi a la comunitat de mitjans

Ahir, amb motiu de la Diada de Sant Jordi, els i les alumnes de la comunitat de mitjans vam gaudir de diferents propostes a un dels espais exteriors de l’ Institut Escola. Podien voltar i realitzar xapes, aprendre una de les cançons de Sant Jordi, maquillar-se, fer punts de llibre amb tintures naturals o treure tot l’art que porten dins i teatralitzar acudits sobre l’escenari. Una tarda ben dinàmica on aprendre diferents tècniques artístiques, des del teatre. La música i l’expressió plàstica!

Projecte 2n: ELS MATERIALS

Aquest tercer trimestre, els nens i nenes de segon hem començat un nou projecte on estem aprenent d’on surt tot allò que ens envolta, començant per conèixer els diferents tipus de materials, d’on provenen i les seves característiques. A través de l’experimentació hem après un munt de coses; hem tocat, hem fet hipòtesis, hem observat amb les lupes binoculars… Ha estat súper entretingut i ara ja som uns experts!

Si cliqueu a la imatge podreu veure més fotografies dels espais d’aquest projecte.

Roald Dahl a 6è

Has llegit alguna vegada algun llibre de Roald Dahl? Humor,  màgia, i molta molta  xocolata, és el que trobaràs en l’univers d’aquest fantàstic autor. Una de les sevesnobres més conegudes és James i el préssec gegant i aquest curs l’hem estat llegint a la classe de 6è. Després, hem fet una visita a la biblioteca per fer una activitat súper engrescadora on hem pogut conèixer més obres de l’autor i descobrir un munt de curiositats. Us animeu a endinsar-vos en el món de Roald Dahl?

Cliqueu a sobre la imatge i descobrireu els nostres “aparadors”

ROMANORUM VITA 5è

Els nens i nenes de 5è hem treballat a classe l’Edat Antiga: L’antic Egipte, l’Antiga Grècia i l’Imperi Romà. Aprofitant això, hem visitat el Museu de Badalona per veure amb els propis ulls com eren les cases dels romans i descobrir moltes curiositats d’aquella civilització. També hem anat a realitzar un taller del món romà, on hem fet un mosaic amb tessel·les bicolors i una llàntia d’oli com les de l’època. Tot plegat, unes experiències molt enriquidores.

Si cliqueu a sobre de la imatge podreu veure més fotografies de la sortida.

Naturalitzem el pati de mitjans

Aquesta setmana han començat les obres al pati de mitjans. S’ha començat a treure part del ciment per tal de naturalitzar més l’espai i poder posar un sorral per a aquesta comunitat. Us deixem unes fotografies del procés on podreu veure com s’ho observen també els infants amb ganes d’estrenar-ho.

Un dia ara fa 9000 anys

L’alumnat de 4t de primària, aprofitant el treball sobre la Prehistòria que es fa a les aules, ha anat a fer el taller “Un dia ara fa 9000 anys”, on han pogut experimentar algunes de les tècniques que es feien servir per dibuixar sobre la pedra, caçar o treballar els materials per a construir diferents estris. Ha estat una experiència molt dinàmica que els ha permès apropar-se a la vida prehistòrica.

Cliqueu a sobre la imatge per veure més fotografies de la sortida.

La Comunitat de Menuts anem al Cosmocaixa

El passat dilluns 11 de març la Comunitat de Menuts vam anar d’excursió al Cosmocaixa, on vam realitzar l’activitat del Click, vam jugar, manipular i experimentar amb diferents materials.

També vam poder endinsar-nos al bosc inundat i visitar l’exposició de dinosaures.

Vam gaudir molt de tot!!

Cliqueu la imatge per veure les fotos de la sortida.

8M COMUNITAT DE GRANS

Un any més, la Comunitat de Grans ha volgut dedicar un espai de la jornada de la Dona per fer un petit homenatge a aquelles que han estat invisibles, a aquelles que han demostrat que es poden tombar barreres, per les que han fet i fan possible que el nostre món sigui més just i ens animen a continuar una lluita pacífica i necessària. Cada curs ha volgut posar el seu granet de sorra, i s’ha treballat a les aules de diferents formes al llarg de les darreres setmanes. Avui ho hem compartit i hem gaudit de les presentacions, fent-nos més conscients de que les dones són un pilar fonamental al nostre món.

Si cliqueu a sobre la imatge podreu veure més fotografies sobre les presentacions.

Mitjans a Tot Circ

Divendres passat la Comunitat de mitjans vam passar un dia a la muntanya i vam descobrir el Circ de Copons, la companyia Tot Circ. Vam gaudir moltíssim de la natura i de les diferents tècniques artístiques que ens van ensenyar. Us deixem un recull de fotografies.

Carnestoltes 2024

Divendres passat vam celebrar el Carnestoltes dins del centre, ni la pluja ens va parar la festa! Aqui teniu un recull de fotografies de la nostra desfilada!

2n de primària: Treballem l’empatia

Des de tornar de vacances d’hivern, al grup de 2n de primària comptem amb la Meri, una mestra en pràctiques que ha estat aprenent amb nosaltres. D’altra banda ella ha treballat, a partir d’un conte, el concepte d’empatia i hem pogut fomentar el respecte vers els i les altres amb unes dinàmiques de grup que ens van agradar molt!