PROA +

L’Institut Escola Sant Jordi de Badalona ha participat durant dos cursos en el programa PMOE. Aquest programa ja ha finalitzat i ara ens han seleccionat per participar en el programa PROA+.

El programa PROA+  (Plan de RefuerzoOrientación y Apoyo) és el Programa de cooperació territorial per a l’orientació, l’avenç i l’enriquiment educatiu. Està entès com un Programa de Cooperació Territorial entre el Ministerio de Educación y Formación Profesional y les Comunitats AutònomesEstà finançat per la Unió Europea.

La seva finalitat és recolzar als centres educatius que atenen a un número elevat d’alumnat en situació de desavantatge socioeducativa, aquest suport ha de permetre millorar la qualitat educativa i els resultats escolars gràcies a programes i actuacions a realitzar en les escoles i instituts que estan acollits a aquest pla.

Aquests programes i actuacions es podran dur a terme amb l’ajut econòmic que l’escola rep del programa PROA+.