I Jornada de les arts de Badalona

El 27 de febrer, els alumnes tota l’ESO vam poder participar en la I Jornada d’Arts de Badalona amb tres activitats:

9.00h

INSTITUT EUGENI D’ORS, alumnes de Cicles Formatius de Grau Superior representen Lisístrata (en grec àtic: Λυσιστράτη), una comèdia escrita pel principal representant de la vella comèdia, Aristòfanes.

11.00 h

Institut Escola Sant Jordi – Flashmob – Plaça Font i Cussó (Organitza: Escola de dansa Still)

12.30 h

El Círcol Catòlic, espectacle de la banda de l’Escola de Música Moderna de Badalona.

Els alumnes tota l’ESO vam poder participar en la I Jornada d’Arts de Badalona amb tres activitats:

9.00h

11.00 h

12.30 h

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *