AraArt

Des del curs escolar 2023-2024 l’Institut Escola Sant Jordi participa en el programa del Departament d’Educació AraArt, projecte amb una durada de 3 cursos escolars. La idea del programa és fomentar i posar en valor projectes artístics que es porten a terme al centre en col·laboració amb un equipament cultural local, en el nostre cas el Círcol Catòlic de Badalona, entitat històrica de la ciutat dedicada al teatre amateur.

El programa d’innovació “AraArt” busca promoure la transformació dels centres educatius a partir de les arts. En aquest cas, els i les nostres alumnes treballaran a partir de les arts escèniques per ajudar-los a expressar a partir del moviment, la dramatització i el diàleg, amb l’objectiu comú de potenciar la comunicació, l’empatia, el respecte, la cooperació i la convivència entre tota la comunitat educativa.

En el primer any de formació, el claustre de l’ IE Sant Jordi ha treballat i ens ha format l’actriu badalonina Rosa Gàmiz, la pedagoga musical Ester Bonal i Sarró, en Joan Lluís Bozzo i la Mariona Bosch i de la Cruz, d’ Enraona teatre i en Gustavo Corral, de l’Associació Dancing Ganesh. A ells i elles, els volem agrair la seva col·laboració al nostre projecte.

En aquest espai, anirem compartint informació del programa, així com els enllaços amb els nostres col·laboradors.