Última setmana de desembre

Concert de Nadal 20 de desembre:

Com és tradició a l’escola, el proper dia 20 de desembre l’escola Santa Anna celebrarà la seva tradicional cantada de Nadales a l’auditori de la Illa Fantasia.

La cantada començarà a les 10:00 del matí.

MOLT IMPORTANT: El concert té una durada de 1:30 hores i no es podrà entrar ni sortir del recinte un cop començat el concert.

També us recordem que aquest dia és dia lectiu i a la tarda hi haurà classe en horari de 15:00 a 16:30 hores i l’horari habitual en les extraescolars.

Dijous 21 de desembre:

No hi haurà escola per motiu de les eleccions convocades.

Divendres 22 de desembre:

Últim dia lectiu amb horari intensiu. De 9:00 a 13:00 hores.

Pels alumnes que utilitzen el servei de menjador, aquest finalitzarà a les 15:30 hores.

Aquest dia els alumnes de primària rebran les notes d’aquest primer trimestre, de les quals heu de retornar el comprovant signat el dia 8 de gener de 2018.

L’Equip directiu i el claustre de professors us desitgen unes bones festes nadalenques i un feliç any nou 2018.