Pastorets 2022

Aquest any 2022 hem pogut gaudir un altre cop de la tradicional obra de teatre dels Pastorets. Els alumnes de 6è de l’Institut Escola Santa Anna han protagonitzat els personatges de la famosa obra de Folch i Torres en una adaptació del pastor i dimoni d’innovamat adaptada pels mestres del centre.

Felicitem enormement a tots els que han paricipat en aquest gran projecte amb il·lusió i esforç!!!

Felicitats als dos tutors Betlem Polo i Rafa Aragón i a les dues mestres Vicky Cerro y Maia lafarga per la preparació de l’obra i a tots els mestres voluntaris per ajudar. També felicitem a tots els alumnes que han mostrat una gran implicació i dedicació en tot el procés de creació i representació.

Aquí teniu els vídeos:

Fotos Cliqueu la imatge