Manualitats solidàries

Enguany, els alumnes del menjador de l’escola, han fet una “manualitat solidària” trimestral.

En aquest primer trimestre han fet postals de Nadal, que s’han venut durant uns dies a l’escola. El recapte es donarà íntegrament a una ONG. Aquest trimestre s’ha decidit que serà per l’Associació Espanyola contra el Càncer de Premià de Mar, amb seu social al carrer Gran Via de Lluís Companys, núm. 102, E 3a.

Els encarregats de la venda van ser els alumnes de cicle superior amb la col.laboració de les monitores del menjador.

Cliqueu la imatge per a poder veure les fotos.