Castanyada 2022

Avui ha estat un dia especial. Hem celebrat la festa de la Castanyada amb moltes ganes! Des de primera hora del matí fins a última hora de la tarda hi ha hagut activitats molt variades i divertides. També hi ha hagut altres activitats de tardor durant la setmana com lelaboració de panellets.

Els alumnes de 1r d’ESO han representat pels petits de P3 a 3r el conte de la castanyera i ho han fet molt i molt bé!!!! cada grup ha interpretat el conte de moltes formes originals i diferents. L’alumnat de 4t, 5è 6è ha pogut participar d’un Scape Room, cançons i manualitats de halloween organitzades per les mestres d’anglès. Els alumnes de 3r també van jugar ahir al bingo i al dòmino de Halloween.

L’alumnat de 2n d’ESO ha estat ensenyant a l’alumnat d’Itàlia d’intercanvi una activitat típica a Catalunya, han estat fent panellets i després han marxat a la platja per a tancar les activitats del projecte Erasmus d’aquesta setmana, Avui es farà la cloenda i l’acomiadament dels alumnes i mestres que han estat acompanyant-nos durant tota la setmana procedents de Lavarone-Folgaria.

Durant el matí i la tarda d’avui s’han anat repartint els premis dels guanyadors del Concurs Toma Castanya! Moltes felicitats als guanyadors ii guanyadores i també a tot lalumnat participant.

A la tarda s’ha fet cançons i hi ha hagut la visita de la castanyera pels més petits. Els més grans han mirat pel·lícules o capítols de sèries de Halloween i la castanyada.

Ha estat un dia increïble i tothom ho ha fet possible!!!!!!

Cliquu la imatge per veure les fotos