Acomiadament de curs

Últim dia de curs. Ple d’activitats. Comencem amb l’acomiadament de 6è. La Blanca els hi diu unes paraules, i tots els mestres que han tinguts aquests alumnes s’acomiaden d’ells/es i els fem entrega de l’orla.

Cliqueu a sobre de les imatges per a poder veure les fotos

Seguidament esmorzem, i baixem als patis a fer les gimkanes. CI i Educació Infantil al pati de dalt, i CM i CS al pati de sota. D’ajudants hi ha els alumnes de 6è.

Gimkana EI i CI

Gimkana CM i CS

Per agafar forces, tota l’escola es refrigera amb un geladet. I ja finalment, tothom baixa a la pista gran, i en rotllana i agafats de les mans cantem l’hora dels adéus. Hi ha plors i emocions, ja que els alumnes de 6è marxen de l’escola, i són molts anys junts d’amistats i germanor. Que tingueu molta sort, i força en la nova etapa que entreu!