Convocatòria d’ajuts individuals per al suport a l’escolaritat

Us informem que aquesta setmana s’obre la convocatòria per ajuts individuals per al suport a l’escolaritat, per al curs 2020-2021.
Aquests ajuts van destinats a despeses vinculades a l’escolaritat (llibres, material, equips informàtics personals, llicències digitals, i qualsevol altra despesa d’anàlogues condicions) per garantir la suficiència… Llegeix més»

Incidència amb la centraleta telefònica

Per problemes amb la centraleta telefònica, us demanem que ens contacteu per correu electrònic, escrivint a l’adreça incidencies@insangeletaferrer.com, o trucant al 644 100 331.

Estem treballant per solucionar la incidència al més aviat possible. Gràcies per la comprensió i perdoneu les molèsties.

Es reprèn l’espai d’estudi

El proper dia 3 de novembre comença, de nou, l’Espai d’estudi. Es tracta d’un espai on els alumnes poden fer deures, preparar els exàmens, organitzar el material de classe i portar-lo al dia.
L’objectiu és millorar els aprenentatges i els hàbits d’estudi i de treball. Es… Llegeix més»

Mural de vida

Diversos alumnes del batxillerat artístic de l’Angeleta han treballat en l’elaboració del Mural de vida, que es pot veure al carrer de la Bomba.
Estava previst que se’n fes la inauguració aquesta setmana, però finalment s’ha ajornat a causa de la pandèmia.
Aquí podeu veure com a… Llegeix més»