Ajuts de menjador escolar

Benvolguts/es

Per garantir la suficiència alimentària dels infants i adolescents que estan rebent aquest curs ajut de menjador escolar a centres d’educació infantil, primària i secundària, tant des de la Generalitat de Catalunya com per part de l’Ajuntament estem preparant targetes moneder per totes les famílies. Les càrregues de les targetes serà de 4 euros per infant/adolescent, per cada dia que els centres estiguin tancats.

Durant aquesta setmana es farà la distribució de les targetes. Des del nostre Servei ens posarem en contacte amb totes les famílies beneficiàries per informar del lliurament a domicili de les targetes.

Per orientar les consultes de les famílies i de l’Afa dels centres, que es posin en contacte amb nosaltres al telèfon de l’Ajuntament  (935 657 000 ext. 2530) o per correu electrònic: serveissocials@santcugat.cat

Gràcies per la vostra col·laboració.

Maria Ferrer i Martínez
Cap de Servei de Serveis Socials
Àmbit de Drets Socials, Igualtat, Ciutadania, Salut i Infància

AJUNTAMENT DE SANT CUGAT

Selectivitat 2020

La Selectivitat queda ajornada pel coronavirus
El Govern estudia noves dates per a fer les proves d’accés a la Universitat

Les proves d’accés a la universitat (PAU) d’aquest 2020 s’ajornaran a tot l’Estat per la crisi del coronavirus. L’ajornament s’ha determinat després d’una reunió telemàtica entre els ministeris d’Educació i Universitats, les Comunitats Autònomes i la Conferència de Rectors. El calendari de matrícula universitària també s’adaptarà a les noves dates de la Selectivitat, encara per determinar. A Catalunya, les PAU estaven previstes els dies 9, 10 i 11 de juny. És una de les autonomies que tenia previst fer-ho més tard.

Fonts de la conselleria d’Educació han apuntat que ara es treballa en diferents escenaris en funció de com s’allarguin les mesures de confinament. Els ministeris d’Educació i Universitats destaquen que cal assegurar que “cap estudiant perdrà el curs degut a les circumstàncies actuals” i també “garantir que l’accés a la universitat es produirà en termes d’equitat i justícia per a tots”.

Activitat Acadèmica

Benvolgudes famílies,
Davant d’aquesta situació d’excepcionalitat en la que l’alumnat no pot assistir de manera presencial al centre, l’activitat acadèmica es mantindrà a l’Institut Angeleta Ferrer en la mesura del possible fent ús de les plataformes virtuals.
L’alumnat haurà de fer servir el seu correu @insangeletaferrer.com per tal… Llegeix més»

Comunicat oficial del Covid-19

Benvolgudes famílies,

com probablement ja sabeu el centre romandrà tancat des de demà divendres 13 fins el dia 27 de març, ambdós inclosos.

Aquest tancament és total, és a dir, sense serveis mínims ni ningú de l’equip directiu.

Així que puguem, us farem arribar més informació sobre com procedir durant aquests dies en relació a l’activitat docent.

Si els vostres fills necessiten passar a recollir objectes personals, documents o el que sigui, ho poden fer durant la tarda del dia 12 de març o el dia 13 pel matí entre les 10h i les 12h.

Per a qualsevol dubte que tingueu ens teniu, com sempre, a la vostra disposició.

Teniu enllaçat el document oficial en aquest link:
Comunicat oficial en PDF

Rebeu una cordial salutació,

Equip directiu INS Angeleta Ferrer.

L’Angeleta voluntària

Amb el Treball de Síntesi de 3r d’ESO pretenem fomentar la solidaritat entre el nostre alumnat, a través del seu contacte amb diverses entitats solidàries de la nostra ciutat, com ara Petits Músics del Món, Banc del Temps, Collserola Verda, Associació Solidària i Logística,… Llegeix més»