Jornada de portes obertes 2021

El passat 11 de març vam realitzar la jornada de portes obertes de l’ESO de manera virtual, per tal d’informar a totes les famílies sobre com és el nostre model d’ensenyament.

Esperem que la jornada hagi servit per poder-vos ajudar a resoldre aquells dubtes que teníeu sobre l’Angeleta. En l’enllaç que us adjuntem a continuació hi trobareu tota la informació que vam fer servir durant la jornada per tal que la tingueu present i pugueu consultar-la quan vulgueu.

Dia de les Dones a l’institut

Dilluns és el Dia de les Dones i a l’institut estem preparant diversos tallers per celebrar-ho.
Hem adaptat totes les activitats perquè siguin segures i per això es faran a l’aula amb el grup habitual i amb diversos tallers audiovisuals.
Aquí podeu veure algunes de les activitats… Llegeix més»

Servei d’acompanyament de l’ajuntament en el procés de preinscripció escolar 2021-2022

L’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) informa i orienta les famílies i l’alumnat amb relació al procés de preinscripció escolar i matrícula als centres educatius.
Així, informen a totes les persones interessades de les característiques de tots els centres sostinguts amb fons públics de Sant Cugat, dels nivells… Llegeix més»

Els alumnes de 2n d’ESO celebren el dia del patró dels estudiants

La setmana passada va ser el dia de Sant Tomàs d’Aquino, patró dels estudiants, i mireu que elegants que van venir els alumnes de 2n d’ESO per celebrar-ho!