La Pedrera

El dijous 23 de gener, després de tres dies de pluja i de tempesta, els holandesos de l’intercanvi amb l’Angeleta (3 ESO) van fer diverses excursions i visites culturals, entre les quals van anar al Museu Picasso i a La Pedrera, també anomenada Casa… Llegeix més»

Angeleta’s forecast

Els alumnes de 1r d’ESO C i D ens volen informar, durant el període del 20 al 24 de gener, d’aspectes relacionats amb el temps meteorològic. Posteriorment, a classe, farem una anàlisi de les dades recollides durant aquest període per treure el major partit… Llegeix més»

Domus romana

A Llatí, a ESO, hem treballat la Domus Romana i totes les seves parts, que ens han servit per estudiar el vocabulari i també per practicar en cartolines com aquesta. Les seves parts principals són: ianua, atrium, impluvium, balneum, culina, fauces, cubiculum, tablinum,  etc.

Viatge a Roma

Durant la primera setmana de gener, els alumnes del 2n de Batxillerat Artístic van anar a Roma, on van poder comprovar, repassar, posar en comú i veure in situ alguns dels coneixements culturals, històrics i artístics treballats a classe.

Bon Nadal en llatí

A classe de Llatí de l’ESO van fer un taller de felicitacions de Nadal en llatí, amb la finalitat doble d’aprendre a escriure en llatí frases com “Omnibus felicem nativitatem” i de fomentar la cohesió de grup. Algunes de les falicitacions guanyadores han estat… Llegeix més»