Netegem el riu

Últim dia de curs! L’alumnat d’ESO i Grau bàsic ha realitzat una sortida al riu Noguera Ribagorçana. Durant la sortida hem fet “plogging” que combina activitat física amb tenir cura del medi ambient.
Podeu trobar més fotos a la GALERIA.

Crèdit de Síntesi de 2n d’ESO

L’alumnat de 2n d’ESO realitza el crèdit de síntesi a les Planes de Son.
Es realitzaran activitats a la natura com orientació, una excursió per l’alta muntanya, visita a la fauna del Pirineu així com conviure dintre d’un edifici bioclimàtic.

@monnaturapirineus
Podeu trobar les fotos a la nostra… Llegeix més»

Taller de recitació poètica a 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han gaudit del Taller de recitació poètica a càrrec de l’Agnès Sellés, premiada al Recital Poètic Vila d’Almenar. 
 
Han après tècniques de vocalització, entonació, dicció… per tal de transmetre millor el sentit del poema.