15 de maig: Jornada de portes obertes al CFGS d’ECA

Benvolguts/-es,

Us informem que el proper dia 15 de maig farem una jornada de portes obertes per donar a conèixer el nostre cicle Educació i Control Ambiental a l’escola d’Aqüicultura de l’institut Els Alfacs. El programa previst és
10.30h Acollida dels visitants
Presentació del cicle
Vídeo de difusió
Preguntes dels assistents
Visita a les instal·lacions de l’escola d’Aqüicultura
11.30h Finalització
Tot això a l’escola d’Aqüicultura, on es fan els nostres estudis. L’adreça és carretera a Poble Nou km 5,5 Sant Carles de la Ràpita (al costat de l’IRTA). Per qualsevol dubte, ens podeu trucar 620 89 10 58.
Si no podeu venir aquest dia, també podeu contactar amb nosaltres i concertarem una visita en un altre moment.
Us recordem que el proper curs 2019-20 oferim la possibilitat de cursar els nostres estudis de manera semipresencial, i que també oferim el servei d’Assessorament i Reconeixement, per validar l’experiència professional en el nostre camp, en el cas que la teniu.