JORNADA EMPRENEDORA AL COMERÇ DE VINARÒS

26 d’abril de 2023

El dimecres 26 d’abril l’alumnat de cicles formatius de l’institut Els Alfacs va gaudir d’una jornada emprenedora al comerç de Vinaròs. La jornada ve impulsada des de l’Aula d’Emprenedoria de l’institut perquè l’alumnat conegui casos emprenedors d’èxit de primera mà.

Es va iniciar el dia amb una visita a l’empresa Auto Esteller on l’alumnat va poder participar de manera activa de les activitats que allí es realitzen per tal de posar-se a la pell d’un emprenedor per un dia. Va continuar la jornada amb els comerços del centre de Vinaròs, on des de l’Oficina de Turisme es va guiar la ruta emprenedora i l’alumnat va poder conèixer el comerç local i les fortaleses i debilitats que tenen respecte als grans comerços.