CAMPANYA DE RECOLLIDA DEL GRAN RECAPTE (SERVEI COMUNITARI)
Mamen Garcia i Joana Toro Alumnes de 4t d’ESO del nostre institut participen aquest curs per primera vegada al programa de Servei Comunitari. Aquest programa pretén que els alumnes siguin conscients dels problemes socials que hi ha a la nostra societat i contribueixin a millorar la comunitat en la qual viuen. Entre d’altres activitats, els […]
CAMPANYA DE RECOLLIDA DEL GRAN RECAPTE (SERVEI COMUNITARI) Llegeix més »










