Visita a l’escola Carles III

Alejandro Castañeda

Dimarts 28 de maig, com hem fet els darrers anys, alumnes de 1r i 2n d’ESO del nostre institut van anar a l’escola Carles III acompanyats per l’educador Alejandro Castañeda per tal d’explicar les diferents activitats relacionades amb l’espai de l`hort que es duen a terme en el nostre centre (Rocalla, zona de banquets, hort i paret vegetal). Alguns dels nostres alumnes participants van preparar un vídeo acompanyat d’un joc que van compartir amb els alumnes de tercer de primària de l’escola. Va ser una activitat molt dinàmica que encoratja als nostres joves per continuar treballant per un Institut més verd. Podeu consultar més fotografies clicant aquí.