Nova revista digital de 4t d’ESO

Benvolgudes famílies i comunitat educativa,

Estem molt contents de, finalment, poder presentar-vos la revista que hem estat elaborant els alumnes de 4t de l’ESO de l’Institut d’Alella a l’assignatura de projectes; una assignatura destinada a l’elaboració de notícies, articles d’opinió, reportatges, pòdcast, etc. Aquesta revista és un recull de tots i cadascun dels projectes que hem elaborat.

Els alumnes hem estat treballant en petits grups per a elaborar projectes grupals. Aquests projectes tracten temes del nostre interès o d’interès públic, i han estat estructurats en blocs de vuit sessions eminentment pràctics, amb una sessió introductòria que ens ha proveït de la informació necessària per a confeccionar els treballs.

El propòsit d’elaborar aquesta revista és que els alumnes aprenguem a confeccionar diferents textos periodístics, que aprenguem a tractar temes actuals diversos amb un raonament darrere i ho sapiguem fer en grup, fonamentant així el treball en equip.

A més del treball en equip, aquesta sèrie de projectes ens han aportat valors i competències com: la recerca d’informació vàlida, l’argumentació d’idees i l’ús de les noves aplicacions i tecnologies. Aquesta sèrie de projectes ens han permès també empatitzar amb els temes que hem hagut de tractar i formar-nos una opinió sòlida i crítica com a individus.

Tot aquest conjunt també ens ha sigut útil per a saber més del món de l’escriptura i molts hem descobert el gust per aquesta o se’ns han obert possibles portes de futur en aquest món.

Finalment, esperem saber-vos transmetre tot el que hem explicat i més a través de tots aquests projectes i que els gaudiu tant com ho hem fet nosaltres.

Teniu la revista en el següent enllaç: https://sites.google.com/insalella.cat/lloc-web-sense-ttol/p%C3%A0gina-principal