La comunitat educativa de l’INS Alella celebra amb un gran orgull els excel·lents resultats obtinguts pel nostre alumnat tant a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) com a les proves d’avaluació de competències bàsiques de 2n d’ESO. Les proves, celebrades durant aquest tercer trimestre, refermen el compromís del centre amb el rigor acadèmic i l’acompanyament personalitzat. Aquestes dades globals refermen la solidesa del nostre projecte educatiu, situant el rendiment de l’institut clarament en una posició molt destacada dins del panorama educatiu català.
Pel que fa al Batxillerat, la valoració de les PAU d’enguany és plenament satisfactòria, aconseguint el ple d’alumnat apte per accedir als estudis universitaris. El rendiment global de les nostres estades a les proves s’ha posicionat amb fermesa per sobre de la mitjana de Catalunya. És especialment destacable la trajectòria en la totalitat de les matèries comunes —com Llengües o Història— i en les troncals de modalitat, on el nostre alumnat ha demostrat una preparació excel·lent i un domini competencial molt superior al del conjunt del territori.
D’altra banda, l’alumnat de 2n d’ESO també ens deixa motius per a la celebració després de l’anàlisi de les competències bàsiques. Els resultats obtinguts reflecteixen l’evolució positiva i el progrés constant en les diferents àrees analitzades, consolidant una base acadèmica i competencial formativa molt forta que els prepararà amb garanties per als propers reptes del seu itinerari a secundària.
Volem felicitar explícitament tot l’alumnat pel seu esforç, constància i maduresa, així com agrair la tasca i la dedicació insubstituïble de tot l’equip docent i el suport incondicional de les famílies al llarg d’aquest camí compartit.

