Marxem a Estònia!

INS ALELLA – Les noies de batxillerat que marxen el proper diumenge

Després d’unes vivències increïbles a la República Txeca i a Eslovènia, amb el projecte Erasmus+, les nostres alumnes de batxillerat se’n van a Estònia, el proper diumenge dia 10 de febrer, on gaudiran del país, aprendran de la seva cultura, faran nous amics… Viuran una experiència inoblidable!

En aquesta mobilitat, les nostres alumnes hauran de fer unes exposicions orals. La primera, sobre l’escola i Alella, i la segona sobre els perills d’Internet, en concret sobre Fishing  i Farming, dos mètodes d’engany que habitualment utilitzen els ciberdelinqüents per fer estafes bancàries.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *