Erasmus +, nova destinació: les Açores!

Arrenquem el tercer i últim curs en què podem participar en el projecte Erasmus +: Internet Under My Skin. En aquesta ocasió, el grup d’alumnes de la foto -que pertanyen a les dues classes de 2n de Batxillerat-, viatjaran a Les Açores del 6 al 12 d’octubre, i seran els encarregats de donar a conèixer la nostra escola, ciutat, regió i país als alumnes i professorat dels 4 països que participen conjuntament amb nosaltres en aquest projecte.
Com ja sabeu, Erasmus + és finançat per la Unió Europea, a través del Sepie, i té com a finalitat primordial afavorir l’intercanvi d’estudiants i ampliar el coneixement dels diferents països que en formen part.
Bon voyage!