Escola verda: Concurs APILO

L’INS Alella participa al concurs APILO.
Quin és l’objectiu:  Fomentar el coneixement i la recollida selectiva de piles i acumuladors portàtils entre l’alumnat i les seves famílies.

Què es pot recollir: Són objecte del concurs les piles i acumuladors portàtils.
Es consideren piles i acumuladors portàtils qualsevol pila, pila botó, acumulador o bateria que pugui portar-se amb la mà i no sigui industrial ni d’automoció, com ara les piles botó i estàndard i els acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils.

Període de participació: el 16 de gener i el 30 de maig de 2023.

On es dipositen les piles i acumuladors portàtils:  Al contenidor de la zona punt verd de l’entrada de l’Institut
Us animem a tots/es a participar-hi