Comencem el projecte “parelles lingüístiques”.

📣 Aquesta setmana, a l’institut, s’ha engegat el programa de Parelles Lingüístiques. 12 voluntaris i 12 aprenents es trobaran cada dimarts a la biblioteca per conversar en català.

🎯 L’objectiu? Ajudar l’alumnat nouvingut a aprendre la llengua catalana i alhora a enfortir els vincles i les relacions socials.

🎤 A l’acte de presentació hem pogut comptar amb el @cnlmaresme , que ha explicat a l’alumnat en què consisteix el Voluntariat per la Llengua (VxL) fora del centre. La presentació volia sensibilitzar els alumnes i encoratjar-los en la seva tasca.

🗣️ L’acte ha comptat també amb la presència d’una parella lingüística. Tant la voluntària com l’aprenenta han explicat en primera persona la seva experiència en el programa i fins i tot han donat uns quants consells als alumnes.

💬 A la part final de l’acte, hi ha hagut un petit intercanvi d’experiències entre les parelles del centre i la parella convidada pel VxL.