Aprovació de Modificacions a les Normes d’Organització i Funcionament del Centre

Ahir, 4 de març de 2024, el Consell Escolar de l’INS Alella va celebrar una reunió ordinària en la qual es van aprovar diverses modificacions a les Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC). Aquestes modificacions tenen com a objectiu millorar l’experiència educativa dels nostres alumnes i establir un marc més clar de convivència, corresponsabilitat i responsabilitat entre tots els membres de la comunitat educativa.

Entre les principals novetats aprovades destaquen:

1. Incorporació de l’Addenda sobre la Prohibició de la tinença i ús del Mòbil al Centre: S’ha incorporat l’addenda que va ser aprovada anteriorment, la qual prohibeix la tinença i l’ús del telèfon mòbil dins de les instal·lacions del centre durant l’horari lectiu. Aquesta mesura té com a finalitat fomentar un entorn d’aprenentatge més concentrat i respectuós.
  2. Apartats de Corresponsabilitat i Responsabilitat de les Famílies: En línia amb la carta de compromís educatiu signada per les famílies, s’han incorporat nous apartats que estableixen la corresponsabilitat i responsabilitat de les famílies envers l’educació dels seus fills/es. Aquesta col·laboració entre el centre educatiu i les famílies és fonamental per a un desenvolupament integral i èxit acadèmic dels alumnes.

Aquestes modificacions reflecteixen el compromís de l’INS Alella amb la millora contínua i la creació d’un entorn educatiu que fomenti el creixement personal i acadèmic dels nostres alumnes.

Per a més informació sobre les modificacions a les NOFC, podeu consultar el document complet a la nostra pàgina web.