Viatge a Madrid

Els alumnes de 4t ESO vam anar la setmana passada de viatge de final de curs a Madrid.

Després d’unes setmanes d’exàmens i la setmana anterior haver estat treballant en el projecte de recerca hem pogut donar per acabat el curs amb aquest viatge en el qual ens ho hem passat molt bé.

El primer dia vam sortir d’Alella a les 6.30 del matí de manera que vam poder arribar a la tarda i així fer una visita a peu per la part antiga de Madrid. L’endemà vam visitar el museu del Prado i vam fer un recorregut en autocar per la resta de la ciutat. Dimecres vam passar tot el dia a Toledo visitant la catedral i la ciutat en general. El dijous va ser el dia del parc d’atraccions i a la nit, encara que amb algun contratemps, vam poder anar a veure el musical del Rey León al teatre. Vam tornar bastant tard a l’hotel però el divendres, ja l’últim dia, vam anar a veure el museu Thyssen i després vam agafar l’autocar per tornar a Alella però vam parar a les quatre per dinar a Saragossa.

Ara ja esperem la festa de graduació de demà i començar les vacances!!

A continuació us deixem algunes fotos del viatge: