Parlem d’educació a l’INS Alella! Xerrades i tallers per a famílies.

L’INS Alella acull la xerrada sobre el programa TEI, organitzada per l’ajuntament.

El proper dimarts 23 d’octubre, a les 19h, a Sala d’Actes de l’Institut d’Alella, tindrà lloc la Xerrada sobre el Programa TEI, Tutoria entre Iguals, dirigida a  totes les famílies que vuguin conèixer més detalls sobre aquest programa, engegat a totes les escoles del nostre municipi.

La xerrada serà a càrrec de l’Andrés Bellido, director del programa de convivència per a la prevenció de la violència i l’assetjament escolar, i és una bona oportunitat per sentir de primera mà quins factors contribueixen a que es produeixi l’assetjament; les estratègies que es porten a terme als centres escolars per prevenir-lo i tractar-lo, i com les famílies poden contribuir tant en la detecció com en la trasmissió dels valors necessaris per a que hi hagi una bona convivència: el respecte i l’empatia.

Podeu inscriure’us en aquesta xerrada al correu-e: educacio@alella.cat

Més informació  ⇒  Programa TEI