Nadal a l’Institut d’Alella

El Nadal ja ha arribat i, com cada any, a l’Institut hem celebrat l’últim dia del trimestre amb un concert i tallers diversos.

Després d’unes setmanes de preparacions (moltes d’última hora) va arribar l’últim dia.

A les 9:30h, una hora més tard que els dies de classes, els alumnes vam començar els tallers organitzats per diversos professors. Va haver-hi un taller de problemes matemàtics, crêpes, mots encreuats i jeroglífics, esports…

Després, en un pati una mica més llarg de l’habitual els alumnes de 4t d’ESO van vendre els seus pastissos i magdalenes per recollir diners per al viatge que faran al juny a Madrid.

A continuació, va començar el concert de Nadal. Al gimnàs de l’Institut, hi vam poder veure les actuacions organitzades pel professor de música amb els alumnes de 1r i 2n d’ESO, un ball d’alumnes de 4t, una coral de professors… També vam conèixer els alumnes miss i mister simpatia de cada curs i vam poder acomiadar  l’Esperança Garcia i en Jordi Castellvell que es jubilen aquest Nadal.

Molt bones festes i bon any nou!