Celebració dels actes de graduació de: 4t d’ESO, 2n de batxillerat i 2n CFGM d’Activitats comercials

Llançament de birrets enlaire. Foto LA VANGUADRIA

Els dies 18 i 19 de juny van tenir lloc els actes de graduació de 4t d’ESO i de Batxillerat i cicle formatiu, respectivament. Donat que la situació sanitària va millorar, els centres educatius vam rebre l’autorització per celebrar aquests actes, tot i que teníem limitacions i mesures de seguretat ben clares.

No va ser l’acte que ens hauria agradat, sobretot perquè les famílies no vau poder assistir-hi, però vam fer tot el possible perquè fos un comiat bonic i emotiu, com creiem que es mereix el nostre alumnat. Vam emetre els esdeveniments en directe, per les nostres xarxes socials (You Tube i Instagram), i vam anar fent totes les fotografies possibles per tal de que en tinguéssiu un bon record.

Us deixem dos enllaços on podreu veure totes les fotografies que es van fer, i que també us permeten descarregar aquelles que us interessi conservar.

I per a tots aquells alumnes que continueu el camí fora del nostre institut, recordeu, l’INS Alella sempre serà casa vostra.

Bon estiu i molta sort!