Els candidats dels alumnes al Consell Escolar

El proper 13 de desembre se celebren les eleccions per escollir un dels tres representants dels alumnes al consell escolar de l’Institut.

El consell escolar és el màxim òrgan de govern de l’institut així que volem conèixer millor als tres candidats que es presenten a aquesta elecció.

Ainhoa Aznarainhoa

Edat: 14

Curs: 4t ESO

Per què has decidit presentar-thi? He decidit presentar-m’hi perquè tinc moltes ganes de formar part d’un òrgan tan important com és el consell escolar de l’institut, i poder aportar el meu granet de sorra a la representació estudiantil al nostre centre.

Per què creus que thaurien de votar? Crec que m haurien de votar perquè tinc moltes propostes de millora com per exemple que els alumnes puguin triar les sortides que es fan durant el curs o que es pogués habilitar un espai per quedar-se durant els patis quan fa fred, ja que de vegades ens queixem que no ens deixen quedar-nos dins l’edifici tot i que faci fred. També volia dir que m’agradaria que em votessin perquè per a mi seria una experiència enriquidora i única.

Álex Blázquezalex

Edat: 16

Curs: 4t ESO

Per què has decidit presentar-t’hi? He decidit presentar-m’hi perquè m’agradaria poder representar als meus companys al consell escolar i m’agradaria poder ser la veu de tots els meus companys al consell escolar.

Per què creus que t’haurien de votar? Crec que m’haurien de votar perquè després d’haver sigut escollit delegat unes quantes vegades, crec que puc representar bé els interessos dels alumnes i ajudar a continuar tirant endavant amb totes les tasques que s’estan organitzant des del consell de delegats.

Ona Gispertona

Edat: 14

Curs: 3r ESO

Per què has decidit presentar-thi? He decidit presentar-m’hi perquè m’agrada veure des de dintre el funcionament de l’institut i poder opinar i participar en el bon funcionament d’aquest com a representant dels alumnes.

Per què creus que thaurien de votar? Perquè tinc una mica d’experiència, he sigut una vegada delegada i una altra subdelegada  i he participat en algunes reunions del consell escolar municipal. Defensaré els interessos proposats pels alumnes i crec que puc fer bé aquest càrrec.