Eleccions al consell escolar

El passat 13 de desembre, es van celebrar a l’Institut d’Alella les eleccions per escollir el representant dels alumnes al consell escolar.
Els tres candidats que es van presentar van ser l’Ainhoa Aznar i l’Alex Blazquez (4t) i l’Ona Gispert (3r).
Després del recompte de vots, la guanyadora de les eleccions va ser l’Ona Gispert que serà un dels tres representants dels alumnes al consell escolar durant els pròxims quatre anys. Avui mateix, dilluns, se celebrarà la reunió per constituir el nou consell escolar.

Moltes felicitats a la guanyadora!