El teu insti… la teva música

El teu insti…la teva música” neix amb l’objectiu de fusionar alumnes i professors amb la música del centre.

El projecte busca una doble finalitat: d’una banda, la de crear una marc educatiu més sòlid, participatiu i integrador, on tots podran escollir què escoltar i, de l’altra, fomentar el descobriment d’estils musicals que queden –per temps o espai– lluny de l’abast dels participants més joves.

Els estils musicals estaran determinats per la història de la música pop del s. XX. Es crearan llistats temàtics de soul, jazz, blues, gospel, hip-hop, rock, etc…mitjançant els temes o artistes més exitosos.

Un viatge pel temps que permet descobrir i gaudir de la música des de la comoditat de les xarxes.

Podeu consultar aquest projecte i votar les propostes musicals en el bloc flippedclassroommusic.