Coneixent Estònia, amb el Programa Erasmus +

El passat febrer vàrem realitzar una de les mobilitats del programa Erasmus +, programa europeu que mira d’impulsar les perspectives laborals i el desenvolupament personal dels joves estudiants, impulsat a Espanya per les organitzacions SEPIEANE, i que abasta el període 2014-2020.

En aquesta ocasió, cinc alumnes de 1r de batxillerat i dues professores d’anglès vam anar a Estònia, per treballar en el projecte Internet under my skinDurant les setmanes prèvies al viatge vam treballar el tema de la seguretat i els perills a Internet.

Un cop allà, les alumnes van estar allotjades amb famílies de l’escola de Kadrina, on van fer les presentacions del seu treball. Va ser una experiència inoblidable, vam visitar diferents llocs d’aquest país tan acollidor i vam aprendre sobre la seva cultura, tradicions i folklore.

Estònia romandrà sempre al nostre cor!

Podeu veure un recull de fotos del viatge en aquest ENLLAÇ