Llengua catalana a 2n d’ESO.

En aquesta setmana s’està recollint tota la feina que, des de la matèria de català de 2n d’ESO, s’ha fet al llarg del curs.

A part de tenir la feina del nostre alumnat publicada a la Casa-Museu i arxiu de Joan Maragall i a la Casa-Museu d’Àngel Guimerà, ara tenim publicats alguns treballs al Mapa Literari Català (Espais Escrits): https://www.espaisescrits.cat/ca/que-fem/noticies/alumnes-de-l-institut-d-alella-dibuixen-poesia-per-incorporar-al-mapa-literari-catala

També és temps de reconeixements literaris. Tenim tres alumnes de 2n d’ESO preseleccionats a diferents certàmens literaris.

D’una banda, la C.M., ha estat preseleccionada als X Jocs Florals Escolars de Catalunya 2023 amb el seu poema: No pateixis, amor meu. El dia 25 de maig sabrem si queda finalista territorial i passa a la final nacional.

Els alumnes U.B. i N.R. ha estat finalistes del XVIII Concurs El gust per la lectura amb el seu treball: Slam creatiu a quatre mans. I el dia 1 de juny anem a l’acte de lliurament de premis i sabrem si és el treball guanyador de la seva categoria.

Felicitats als futurs escriptors i escriptores!