L’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut d’Alella gaudeix del treball de síntesi a Prades

Del 18 al 20 d’abril, l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut d’Alella gaudeix d’unes colònies inoblidables a Prades. Durant aquests dies, els alumnes combinen tasques educatives i de lleure, creant un ambient positiu propici per al creixement personal i l’enriquiment.

Les colònies de Prades són una oportunitat única per als alumnes de 1r d’ESO per créixer com a persones, desenvolupar habilitats socials i formar llaços d’amistat. Aquesta experiència quedarà per sempre gravada en la seva memòria com un moment especial i significatiu del seu pas per l’institut.

A continuació es mostren algunes fotografies d’aquests dies, que capturen la felicitat i el bon ambient que es viu durant les colònies de Prades: