Sortida de tutoria de 4t d’ESO

l dimarts 8 d’octubre es va organitzar una sortida de tutoria a la casa de colònies Mas d’en Pedro. Un dels objectius era cohesionar el grup. L’alumnat va participar en una sèrie d’activitats que, a més de ser molt entretingudes, van ajudar-los a millorar la relació.

Podeu veure un vídeo a on es veu part de la feina feta:

Mas d’en Pedro és un centre d’ educació ambiental/casa de colònies situat molt a prop de la platja, entre els municipis de Cubelles i Cunit. És una antiga masia agrícola totalment reconvertida per a poder acollir estades escolars i d’entitats.  Disposa de diferents espais interiors (habitacions, sales, aules,  menjador) així com completes instal·lacions exteriors i espais de joc.