Xerrada Lucas Ramada – us hi esperem!

Avui en Lucas Ramada ens ha parlat dels vídeojocs i hem compartit amb ell i amb els alumnes de 2n d’ESO tot un món desconegut per a la Carme i per a mi. Sincerament he après d’art, d’intuïció, d’imaginació, d’experiències, d’històries que conten, dels objectius que busquen, de què volen explicar, de mons narratius…..Tot un ventall de possibilitats que han fet caure uns quants prejudicis que teníem sobre els vídeojocs. Com tantes vegades avui hem estat alumnes dels nostres alumnes.

Vos recomanem moltíssim a totes les famílies venir a la propera trobada de dimarts 16 on, estem segures que, com nosaltres, podreu descobrir noves mirades sobre aquest tema. Penseu que per als vostres nois i noies és una de les activitats d’esbarjo on ocupen més temps, val la pena que ho conegueu.

Us hi esperem.