Biblioteca

logo_biblioteca-petitBloc de la Biblioteca:http://biblioinsvilagracia.blogspot.com.es/
L’INS Vila de Gràcia compta, des de l’any de la seva inauguració, amb biblioteca. L’objectiu és facilitar, tant a l’alumnat com al professorat del centre, l’accés als materials que necessita cadascú per acomplir les seves tasques.

2016-biblioteca-2Fomentar la lectura i afavorir l’accés a la informació per ajudar a la realització dels treballs de curs, són dues de les finalitats de la biblioteca.

Per tal de fer-la més accessible i poder ampliar el seu espai, l’estiu del curs 2009-10 va ser traslladada a la primera planta del centre.

Nom de la bibliotecària: Carme Pardo

Adreça electrònica: biblioteca@insviladegracia.cat

Horari per a l’alumnat:

Dilluns Dimarts Dimecres Dijous Divendres
11:30 – 14:00h 11:30 – 14:00h 10:30-13:00h 10:30-13:00h 10:30-13:00h
15:00-16:30h 15:00-16:30h

2016-bibliotecaComissió de Biblioteca:

La comissió de Biblioteca està formada pel director del centre, un/a professor/a, tres membres de l’AMPA, la bibliotecària i quatre alumnes. La comissió es reuneix periòdicament per proposar i fer el seguiment de les diferents activitats que es fan al llarg del curs.

Hora de lectura

Des de la biblioteca s’organitza l’horari i es fa la difusió d’aquesta activitat que fan tots els cursos d’ESO, una hora a la setmana.

“Mirem, llegim i parlem de llibres

Aquest curs continua l’assignatura optativa per a 3r d’ESO.

Clubs de lectura

De tothom és sabut que al Vila ens agrada molt llegir. Aquest curs ens hem animat i no tenim un Club de Lectura (que d’aquests en té tothom), si no que EN TENIM 4!

El Club més nombrós
El Club més jove