Inici de les classes 6 setembre de 2023

La recepció de l’alumnat d’ESO es farà el dimecres dia 6 de setembre d’acord amb el següent horari:

Curs Horari Rebuda
1r d’ESO 10 – 13 h
2n d’ESO 11:30 – 13 h
3r i 4t d’ESO  12 – 13 h

L’alumnat de 1r d’ESO ha de passar al vestíbul del Centre, on els seus tutors/res passaran llista i els acompanyaran a la seva aula. La resta de l’alumnat d’ESO haurà de buscar el seu nom a les llistes col·locades al rebedor, i dirigir-se a l’aula que en elles s’indiqui. Tot l’alumnat haurà de portar el material indispensable per escriure i ja els lliurarem l’agenda i la carpeta corporatives.

Les activitats lectives regulars d’ESO començaran dijous 7 de setembre a les 8:30 hores. El servei de menjador començarà el dimarts, dia 12 de setembre. Informació i inscripció menjador.

La recepció de l’alumnat de Batxillerat es farà el dimarts dia 12 de setembre d’acord amb el següent horari:

Curs Horari Rebuda
Reunió alumnat nou de BTX 11-12 h
Entrada alumnat de 1r i 2n de BTX que ja era al centre el curs passat 12-13 h

Calendari de reunions d’inici de curs amb les famílies:

Curs Reunió d’inici de curs
1r d’ESO Dimarts 5 de setembre a les 18 h