I Cursa d’Orientació de Salut

Els i les alumnes de 4t d’ESO hem participat conjuntament amb els companys/es de l’Institut la Sedeta a la I Cursa d’Orientació de Salut pel nostre barri. Aquest circuit ha estat organitzat per la Taula de Benestar i Barri (BiB). L’objectiu d’aquesta activitat és donar a conèixer tots els recursos que tenen els nostres alumnes sobre la salut en el barri de Gràcia ( CAP, Tarda Jove, Konsulta’m i Espai Fontana). Dins la cursa, es van organitzar quatre estacions lúdic-formatives sobre l’alimentació, els hàbits saludables, la gestió emocional, la sexualitat i afectivitat.
Una activitat molt interessant i amb molt bona companyia. Esperem que els hi sigui d’utilitat!