4t d’Eso tanca la temporada de venda de pastissos

Els alumnes de 4t d’Eso han estat tot l’any fent esmorzar pels seus companys un cop a la setmana amb la intenció de recollir diners de cara a abaratir les despeses que genera el Projecte de Recerca de 4t d’Eso (que es fa a Granada i estableix una comparativa entre la ciutat de Barcelona i la de Granada).

Avui han tancat la temporada amb un esmorzar extra que s’ha ofert tant als alumnes de 1r com als de 2n d’Eso. Ja només ens queda una setmaneta de classes normals, a partir del 8 de juny es començarà l’activitat en els Treballs de Síntesi de 1r, 2n i 3r d’Eso i el Projecte de Recerca de 4t.