VIII Trobada d’Alumnat Mediador de Barcelona

El dimecres 16 de maig al centre cívic Cotxeres de Sants es va dur a terme la VIII Trobada d’Alumnat Mediador de Barcelona. Hi varen assistir més de 400 alumnes de més de 30 centres educatius de Barcelona. La temàtica girava entorn al tema de la convivència a les aules i als centres educatius. El títol de la trobada va ser: “La convivència per terra, mar i aire”. Es varen fer tres tallers que giraven entorn a aquest lema. Dels nostre institut hi varen assistir 10 alumnes de 3r d’ESO, que fan l’optativa de dinamitzadors de centre i que són els responsables de rebre la formació en mediació i de resoldre conflictes entre iguals. L’experiència de la trobada va ser tot un èxit!