Sortir per conèixer-nos millor

Aquest divendres l’alumnat de 3r d’ESO ha realitzat una sortida de tutoria que tenia com a objectiu la cohesió dels 3 grups de tutoria. Els i les alumnes han participat a diferents jocs que ells mateixos havien preparat a les sessions de tutoria anteriors. També s’han encarregat de gestionar i portar aquesta sessió i han pogut comprovar que no sempre és fàcil posar-se d’acord i liderar una activitat. Aquest tipus d’activitats són molt valuoses ja que ens permeten veure les dinàmiques dels grups per tal de treballar després a tutoria la cohesió. Us compartim algunes imatges de la jornada.